Pentru mine din viitor


 

         Am foarte multe sa-ti scriu, in prea multe feluri, in atatea culori si non-culori, am multe despre care vreau sa te avertizez, multe lucruri de explicat cum le vad eu acum si cum mi-as dori sa le faci peste ceva timp. In acelasi timp, imi imaginez ca nu am nimic sa-ti spun, in fond, le stii pe toate, dar la cum te stiu eu pe tine, trebuie sa le ai scrise intr-un loc care sa-ti vina la mana si la ochi usor. Asa ca iata, mica mea foaie de hartie pentru tine, te rog citeste, indiferent de cati ani ai acum, de cate cravate ai, sau de cati copii alearga pe langa tine, sau de ce ochi ai tu grija in acest moment.

          Intotdeauna m-am intrebat, daca ar fi vreodata sa te intalnesc, oare ce mi-as dori sa aflu de la tine si oare ce mi-ai spune. Mi-ai impacheta totul in mai multe pachete ca sa-mi ia ceva timp sa ajung la cel final, mi le-ai spune direct, m-ai avertiza sau oare ai zambi si nu mi-ai spune nimic. Am considerat necesar sa-ti spun eu lucruri acum, si sa te las pe tine sa-mi spui cum am ajuns peste ceva timp. Sper ca apreciezi toate lucrurile pe care le fac acum, faptul ca ai invatat sa dansezi asa incat sa nu te faci de ras, faptul ca nu te-am lasat sa abandonezi chitara, faptul ca m-am tinut de cuvant si incerc sa te fac mai puternic. Stii tu…pana la urma nu a fost minciuna tot ce ne-au zis oamenii, viata e grea, uneori trece de normal insa stai linistit, ma ocup de asta si vom fi ok. Stii doar ca nu am lasat niciodata nimic in voia sortii, desi parca tot timpul cineva a avut grija sa nu deraiam. Intr-un fel, desi tu esti mai mare si stii atatea lucruri, vezi tu pana la urma tot eu sunt mai experimentat decat tine pentru ca am stiut sa incep lucruri si ganduri pe care tu fie le termini fie le continui. Ai grija sa nu te lasi de nimic din ce am spus mai sus, e foarte important sa iei tot ce-i mai bun din ce incerc eu sa fac acum pentru tine. Stiu ca ti se pare stupid faptul ca-ti scriu lucrurile astea insa uneori ai nevoie sa ti se aduca aminte ca desi esecul, infrangerea sunt cat se poate de reale, important este sa le accepti ca sa poti fi cat mai natural posibil, asa vei castiga fara sa te arunci ca dementul cum inca fac eu. Sper ca ti-a ramas acel spirit luptator si ca nu te-ai dat batut, si ca la randul tau il transmiti mai departe celor dragi.

              Sper ca lucrurile s-au asezat si ti-ai gasit ce cautai, iar acum iti pui problema de cum sa ai grija de ce ti-e drag, adu-ti aminte de modelul negativ, de motivul pentru care singura noastra optiune a fost sa luptam pentru ca sa tinem totul intreg si legat. Sa nu faci la fel si sa tii la ce ti-e drag. Spune-mi : ai reusit sa ajungi la nivelul de predare in artele martiale ? Eu de-abia m-am apucat si imi iau multa bataie. Sper ca am reusit sa iti dau acea putere prin acest lucru, sa nu uiti sa dai mai departe ce ai invatat. Ai reusit sa evoluezi la chitara ? Sper ca acum esti mai expresiv si mai natural. Dar serviciul ? Ai reusit sa obtii maximul din tot greul pe care incerc sa-l dau gata acum la nivelul meu ? Am incredere in tine ca ai reusit sa faci ceva cu asta si ca ti-e bine. Inca nu mi-am facut acel tatuaj cu simboluri, probabil ca pana citesti aceasta scrisoare il porti pe brat, sper ca nu ti-a facut probleme si ca iti da putere.

Sunt atatea de zis, insa ma opresc pentru ca am incredere in tine ca vei alege bine in viata. Adu-ti aminte ce am invatat, ca alegerile fac diferenta. Sper ca esti o persoana mult mai buna decat sunt eu acum si ca ai acel echilibru. In rest, lucrurile curg de la sine, dupa cum probabil ai invatat deja.

Cu bine,

Vic

Lasă un răspuns

